Julpyssel

Sitter här och gör lite julkort i photoshop. Älskar att sitta och experimentera i photoshop och fixa ihop personliga julkort. Skriver sedan ut dem på tjockt papper och skickar som vanliga julkort på posten istället för vanliga tråkiga julkort med en gammal tomte på!


Egentligen borde jag sitta och plugga på massa skolarbeten men jag orkar helt enkelt inte ikväll, så nu tänker jag fortsätta sitta och fixa julkort och lyssna på min julplaylist som jag fixade till spotify. Lyssna gärna här.

Älskar julen förövrigt, det är så mysigt med julmusiken, maten, pyntet och pysslet och ja allt!
Fast inte lika kul är det att se mamma bli jättestressad (och en massa andra för den delen) över allt hon måste fixa till julafton, men jag ska försöka hjälpa henne så gott det går så hon inte bryter ihop. För julen ska inte bestå av sammanbrott, stress och depression. Det ska bestå av glädje och kärlek! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0