Celler och bratwurstar

Hej!
Idag har varit en rätt bra dag. Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i skolan. Först hade jag tre timmar naturkunskap och vi skulle jobba om celler. Så vi fick bygga upp modeller av celler med gammalt skräp, kartongbitar o.s.v. Det var kul och det kändes som man var tillbaka på mellanstadiet igen när man satt och klippte och klistrade! :D
Efter det var det lunch och jag åt en stor fet bratwurst! Haha... ehh ja! Det var gott ♥ Man fick välja mellan antingen biff eller bratwurst idag i vår matsal/restaurang och var jag än kollade så hade ALLA biffar på tallriken. Hallå folk, vad är det för fel på er, korv som är så gott?? Eller, kanske det är mig som det är fel på...? Vad skulle ni valt, biff eller bratwurst?

I alla fall, efter den trevliga korvlunchen så hade jag matteprov, var rätt nervös inför det men det gick jättebra, det var ovanligt lätt. Efter det slutade jag och nu sitter jag här och skriver detta blogginlägg. Just nu känner jag också en stor lättnad, för har inte så mycket plugg just nu, idag hade jag en inlämning och ett prov som har stressat mig men nu när det är avklarat känns det väldigt skönt. En annan sak som är skön är att imorgon är det freeedag! Dock känns det som att det var nyss fredag, den här veckan har gått otroligt fort. :o

Skriver kanske mer senare, annars, ha det bra!  /Linnea



Kommentarer
Postat av: gotteochvi

SV; JA, ELLERHUR??!

2009-10-01 @ 17:13:17
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0