Godkväll

Så, nu har jag fixat till en, om jag får säga det själv, urläcker bloggdesign. Blev riktigt nöjd faktiskt! :) Så nu känner jag att jag måste blogga lite mer, annars var det ju onödigt att göra designen!

Just nu orkar jag dock inte skriva så mycket, är jättetrött och dessutom förkyld och känner mig lite hängig. Men jag måste stanna uppe till elva för jag måste se hur det går i idol! Såg ni på det idag? Jag tyckte Erik var bäst ikväll, han har en fantastisk röst! Men även de andra killarna var helt okej. Men bäst i hela idol är ju Anders Bagge i idoljuryn, han är verkligen en rolig och skön snubbe, och har världens roligaste garv också. ♥ Han borde göra ett helt eget program på tv!


Kolla bara vilken charmig man han är, hahaha!

Nu ska jag inte skriva mer, måste kolla lite i matteboken, har nämligen ett matteprov i morgon, första matteprovet i Matte B kursen. Jag får hålla tummarna för att det går bra!

Ha det bra. /Linnea


Kommentarer
Postat av: Kim

Bloggen blev skitnajs. Assnygg design!

Lycka till på matteprovet i morgon sötis :)

2009-09-30 @ 22:18:07
URL: http://kimtube.blogg.se/
Postat av: Jonna

Bagge är ju så bäst :D Diggar han så jävla mycket! ;D

2009-10-09 @ 13:26:30
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0