Goddagens

Förra gången jag skrev här så sa jag att jag skulle börja blogga mer igen, men blev det av? Nej.. Har helt enkelt inte haft tid eller ork då jag har väldigt mycket skolarbete att göra just nu och inte heller nån inspiration till att blogga, men nu ska jag återigen göra ett försök! En anledning till det är att jag har skaffat en annan domän till min blogg.
Nämligen http://www.litenstorflicka.se :D Min pojkvän gav mig en kupong eller vad man ska kalla det, som han fick på Dreamhack som gör att man får ett gratis webbhotel + domän i ett år på binero.se. Så jag passade på att fixa en finare domän till min blogg då :D
Detta kanske gör att fler läsare hittar hit och det vore ju roligt! Men då måste jag ju också skriva lite... så ska verkligen försöka det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0