Blondinbloggare

Surfade runt lite på youtube igår och kollade på lite "amandavardet parodier" och hittade några riktigt roliga som jag satt och garvade åt. T.ex den här. För er som inte vet så är amanda en stor bloggare som blivit känd genom sina videoklipp där hon gör konstiga marsvinsljud och spelar(?) allmänt pantad. För ärligt talat så hoppas jag hon bara spelar, för kan man vara så pantad!? Och det mest tragiska är, oavsett om hon fejkar eller inte så har hon fått läsare och blivit berömd på grund av detta. Dock är hon ju inte känd för något bra utan de flesta hånskrattar åt henne och stör sig på henne. Likadant med Kissie och andra små blondintjejer som bloggar, de är blondiner som provocerar och blir kända, men är det till någon nytta då de flesta bara pratar skit om dem? Själv tycker jag inte det är ett dugg kul att läsa tex Kissies och amandavardets bloggar, blir bara tråkigt och uttjatat och inte värt att lägga ner sin tid på. Nä, buuu för dem! Jag håller mig till att kolla på parodier av dom och läser lite mer vettiga bloggar som t.ex Fokis blogg ;)

I alla fall så hittade jag nu ett klipp där de visar en video på amandavardet och pratar om henne i programmet Vakna med the voice. Tyckte det var lite kul och Paul är så klockren när han härmar henne, hahaha.


Kommentarer
Postat av: demiie

hahahaahah euooooww hihihihiihhi såååå bra

2009-11-30 @ 08:17:12
URL: http://enfarligkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0