Introduktion

Nu har även jag hittat till den stora vida bloggvärlden med min blogg litenstorflicka. Hade egentligen velat ha mitt namn Linnea som bloggnamn men självklart var det upptaget då det är ett av Sveriges vanligaste namn! Hur kom jag då på "litenstorflicka"? Jo, det ploppade helt enkelt bara upp i mitt huvud och jag tänkte att det lät lite coolt. Samtidigt symboliserar det mig på ett sätt, jag är fortfarande en liten flicka men är ändå rätt stor (17 år), får mig att tänka lite på den där Britney Spears låten "I'm not a girl, not yet a woman", jag är väl ungefär i den sitsen just nu.

Så nu vet ni redan att jag heter Linnea och är 17 år. Vad mer kan man säga? Har inga särskilda intressen utan jag är väl en sån där "tråkig" människa som gillar att umgås med vänner, familj, pojkvän, spendera tid vid datorn, läsa och lyssna på musik. Jag gillar att leva livet i det lugna. Fast när jag gått ut skolan vill jag gärna ge mig ut och upptäcka världen. Japan är ett land jag gärna vill besöka innan jag dör. För något år sen var jag väldigt besatt av det landet och det som finns där, det är jag väl fortfarande lite. Finns så mycket intressant därborta i solndegångens land.

Som person är jag lugn och omtänksam, jag bryr mig väldigt mycket om andra människor, ibland kanske för mycket än vad jag behöver.. Jag är den tysta typen, den som alltid lyssnar och tänker för mig själv. Pratar inte ofta högt om mina känslor. Därför kanske denna blogg kan bli ett ställe där jag kan skriva av mig och mina tankar, för tankar snurrar det runt massor i skallen nästan hela tiden. Skulle kunna skriva en massa mer men jag avslutar nog detta inlägget nu, ni får skaffa mer uppfattning om mig genom att fortsätta läsa min blogg ;) Ha det bra, förhoppningvis får ni se mer bloggande från mig inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0