Bloggen

Hejsan. Idag bestämde jag mig för att börja blogga igen. Kanske inte kommer vara jätteaktiv och skriva flera inlägg varje dag, och kanske inte ens varje dag. Men ska försöka uppdatera då och då när jag känner att jag har något att skriva om. Tänkte också börja med ett system med inlägg "dagens låt", "dagens händelse" etc... Eller kanske jag inte gör så, vi får se hur det blir.

Funderar också på att byta design på bloggen, jag är väldigt nöjd med den jag har nu men börjar ändå tröttna på den och den är också lite skrikig med all den rosa färgen. Passar bättre med något mörkare nu när det är mörka tider utomhus... Kanske fixar ihop någon design om jag har tid någon gång framöver :-)

/ ♥ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0