Ny telefon

Igår så beställde jag en ny mobiltelefon, trots att jag har min älskade rosa Sony Ericsson Z610i (som ni såg lite av på bilden i inlägget nedanför). Men den börjar bli seg, kan inte spela upp låtar eller titta på videos, och hör heller inte när det ringer eller när någon smsar för det bara hackar. Därför bestämde jag att jag skulle köpa en ny mobiltelefon, och det blev en Sony Ericsson Satio. Har läst mycket om den och den verkar superbra på alla sätt och vis, den är för det första snygg, men sen har den en massa coola funktioner. 12 megapixel kamera (liksom whaaaat, jag har bara 7 megapixels på min digitalkamera), touchscreen, man kan se på youtube och den är anpassad för att se videos, lyssna på musik och sen finns det en massa andra coola funktioner.
Jag beställde den röda varianten, tyckte den var snyggast ♥ (den är helröd på baksidan vilket inte syns på bilden). Längtar tills jag får den nu!


Kommentarer
Postat av: Kim

Shiiit, den måste vara dyr?

2009-10-06 @ 17:59:39
URL: http://kimtube.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mjoo rätt dyr x'D

2009-10-06 @ 18:34:50
URL: http://litenstorflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0