Tankar efter helgen

Hej "alla" bloggläsare!
Har inte skrivit på några dagar nu och det beror på att jag har har fullt upp med annat nu i helgen.
Har nämligen haft en jättetrevlig, kul och mysig helg tillsammans med min älskade Kim. På lördagen så var vi på en liten festival här där jag bor och vi såg Sibel (känd från idol och melodifestivalen) uppträda. Måste säga att hon sjunger väldigt bra! När vi var på festivalen blev vi också intervjuade av lokaltidningen här och de tog kort på oss, så ska bli spännande att se om vi kom med i tidningen! Tidningen kommer ut på torsdag så jag får hålla utkik då.
Annars så tog vi det mest lugnt och tittade på tv och myste lite osv... :D♥



Sibel när hon uppträdde.

Idag fick jag stanna hemma från skolan för jag hade migrän, det är dock bättre nu, så nu är jag glad. Dessutom fick jag veta att ena lektionen jag skulle haft idag blev inställd så då missade jag inte så mycket i skolan, woho! :D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0