strunt

Musiken flödar i mina öron, jag känner mig lycklig och jag sitter och sjunger med och gungar i stolen. Men endast när ingen ser, bakom stängda dörrar, bara jag och mig själv. Jag sitter och drömmer mig bort till en annan värld, bort från verkligheten, bort från mitt vanliga, tråkiga, instängda jag. En dag hoppas jag på att kunna bara släppa alla spärrrar, alla hämningar, dansa vilt inför publiken, blotta min själ, ta del av all den där glädjen, livet. Jag vill ha liv, nu.

I want a perfect moment I wanna go tonight I wanna see the star shoot out of the pitch black sky I wanna start a fire I wanna burn tonight I want a world in motion I wanna see the signs Race through my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0